Wednesday, April 12, 2017

-Ainmeachadh as mòr-chòrdte lìonraidhean sòisealta ann an carbadan-dibhe an-diugh, 16:02 Specialists de Brand Analytics ìre as bruidhinn mu lìonraidhean sòisealta carbadan-dibhe am measg Ruisis-labhairt luchd-cleachdaidh. Bu chòir a thoirt fa-near gu bheil a 'strì airson àite a' mhullach a bh 'eadar Mercedes-Benz agus BMW. Brand Analytics sgrùdairean ath-sgrùdadh air còrr is 977 millean blog, postadh le luchd-cleachdaidh Runet sa Ghearran am-bliadhna. Còig millean teachdaireachdan air an rathad chuspairean, a bha iad a 'mion-sgrùdadh airson adhbhar an Rangachadh, a dh'fhaodas a bhith inntinneach mar marketers de chompanaidhean carbadan, agus àbhaisteach draibhearan. Tha Rangachadh a stèidheachadh air bunait aonaichte Total clàr-innse Clàr-ìnnse, a tha an t-suim de thrì comharran: an àireamh de thobraichean no aire ri suaicheantas, dìlseachd (co-mheas de adhartach is àicheil iomraidhean), agus in-ghabhail, ie an àireamh de leithid, repost, beachdan ann an deasbad. Tha brand as mòr-chòrdte ann an Russian-labhairt lìonraidhean sòisealta a rinneadh a 'Mercedes-Benz sa Ghearran 2017, an t-iomlan an clàr-amais a tha suim gu 227 aonadan. A rèir eòlaichean, chaidh a 'chiad àite airson Mercedes-Benz, mar luchd-cleachdaidh na Ruis gu gnìomhach a' deasbad an dùil an togail de lus na Gearmailt a 'chompanaidh ann am fearann ​​comh-roinn. Darna àite a chaidh a BMW, a thug e neach-dùbhlain ach aon puing. Anns an treas àite bha math air cùl Toyota, aig a bheil thoradh a tha co-ionnan ri 158 aonadan. Lìonadh a ' "mhullach chòig" ceannardan na Gearmailt brand Volkswagen (112) agus na Ruis LADA (106), agus mu dheireadh a ghluasad suas bhon 29mh àite san Fhaoilleach airson an còigeamh.

No comments:

Post a Comment